Een brede range van Deutz-Fahr smalspoormodellen

Een brede range van Deutz-Fahr smalspoormodellen

De 5DF, 5DS, 5DV en 5DF ECOLINE Series: Speciale tractoren voor speciale gewassen

DEUTZ-FAHR heeft een nieuwe generatie van smalspoor tractoren vrijgegeven voor zeer productief werk in de wijn- en boomgaarden voor onderhoud in het groen en waterwegen als ook voor inzet in gemeentelijke werkzaamheden: de 5DF, 5DS, 5DV en 5DF ECOLINE Series. De opvolgers van de beproefde en geteste Agroplus F / S / V series zijn volledig opnieuw ontworpen aan de voorzijde, zodat ze nog compacter efficiënter en wendbaarder in gebruik zijn. De ingenieurs van DEUTZ-FAHR zijn erin geslaagd om elk onderdeel te integreren op een zeer compacte manier onder de nieuw ontworpen motorkap, van de motor naar de koelsystemen en de brandstoftanks. Dankzij de nieuwe geometrie van de voorasdrager is een stuurhoek tot 60 ° nu mogelijk. In combinatie met de kortste wielbasis in hun klasse, dit maakt de nieuwe smalspoortrekkers van DEUTZ-FAHR de meest wendbare op de markt. Bovendien, elk van deze modellen bieden een verscheidenheid aan technische hoogstandjes, zoals de zeer efficiënte FARMotion motoren, een vooras met onafhankelijke wielophanging, drie-traps Powershift transmissie met een topsnelheid van 40 km / u ECO en nieuwe hydraulische opties. Bovendien, met 44 modellen in totaal en verschillende uitrustingsniveaus van 75 tot 113 pk, is er een enorme keuze van hightech tot zuinig, wat betekent dat elk bedrijf zich een 5 D F, V of S kan vinden om haar behoeften te voldoen op het gebied van specifieke toepassingen en comfort voor de bestuurder.

Vooras met onafhankelijke wielophanging Het nieuwe vooras-concept is uniek voor smalspoor tractoren, waarmee het een echt hoogtepunt is van de nieuwe 5DS en 5DV series. Onafhankelijke wielophanging met een dubbel wishbone ontwerp maakt het elk voorwiel mogelijk om verticaal te verplaatsen naar een verschillende stand. De veerweg van elk wiel wordt door een aanpassend elektrohydraulisch systeem bestuurd. Dit zorgt ervoor dat het contactvlak van het wiel altijd volledig de grond raakt. Samen met het differentieel tractiecontrole (DTC) systeem, dat voortdurend het aantal wielomwentelingen meet en ervoor zorgt dat het koppel altijd wordt toegepast op de wielen tijdens maximale trekkracht. Het voorasconcept van de nieuwe smalspoortrekkers van Deutz-Fahr garandeert maximale wielgrip , tractie, stabiliteit en veiligheid voor alle bodemomstandigheden, zowel op als naast de weg.

De slanke geometrie van de voorasdrager laat een stuuruitslag tot 60 ° toe. De draaicirkel is daardoor 10% afgenomen (tot drie meter met 24 "banden).

Een hydraulische 4WD beremming is standaard natuurlijk, net zoals de elektrohydraulische koppeling van de vierwielaandrijving en het differentieelslot.


Motor Hard aan het werk onder de nieuw ontworpen motorkap van de nieuwe DEUTZ smalspoortractoren zijn de zeer compacte drie- en vier-cilinder FARMotion Stage 3B motoren. Speciaal ontwikkeld voor toepassingen in de landbouw, deze common railmotoren zijn voorzien van elektronische injectie met een druk van 2.000 bar, een nieuwe kleppen concept, vergrote cilinders, een nieuwe krukas ontwerp, een elektronische uitlaatgasrecirculatie (EGR) systeem en een diesel oxidatiekatalysator (DOC) systeem - dit allemaal betekent dat ze optimale prestaties leveren en een constant koppel, zelfs bij lage motortoerentallen. Brandstofverbruik, emissies, trillingen en geluid zijn geminimaliseerd. Andere nieuwe eigenschappen zijn onder meer een compact koelsysteem met een vergrote koeloppervlak, intercooling, een brandstof koelsysteem, een air-conditioning condensor, een geoptimaliseeerde luchtstroom en een Powercore luchtfilter met stofafscheiding. Beide systemen ondersteunen de efficiëntie van de motor en zijn ontworpen voor lange onderhoudsintervallen en snelle en eenvoudige onderhoudswerkzaamheden.

Transmissie De drie-traps Powershift transmissie met vijf versnellingen is uniek in deze tractorklasse, het voorziet in de juiste werksnelheid voor alle toepassingen met maximaal 45 naar voren en tot 45 versnellingen achteruit. Een 40 km/u ECO ‘overspeed’ concept vermindert sterk het brandstofverbruik en het geluidsniveau. De snelheid van 40 km / u kan worden bereikt met elke bandencombinatie. Verkrijgbaar bij de GS-modellen, het Stop & Go systeem maakt het wegrijden en stoppen handig zonder bediening van de rijkoppeling. Er zijn verschillende soorten transmissies beschikbaar voor de 5DF, 5DS en 5DV: een mechanische vijf versnellingen transmissie met tot 30 vooruit en 15 versnellingen achteruit of een vijf versnellingen Powershift transmissie met Powershuttle en tot 45 voorwaartse en achterwaardse snelheden. De 5DF ECOLINE is voorzien van een vijfversnellingen transmissie met maximaal 30 vooruit en 15 versnellingen achteruit.

Aankoppelpunten Voor alle 5DF, 5DS en 5DV modellen beschikbaar, twee afzonderlijke hydraulische circuits bieden een volledige doorstroomsnelheid voor het bedienen van apparatuur, hefinrichting en overige functies. De standaard pompcapaciteit is 54 l / min voor drie ventielen aan de achterzijde. Een nieuwe optionele 64 l / min tandempomp is beschikbaar voor de parallelle werking van een achterste hefinrichting en de voorste en achterste hulpventielen. De 5DF ECOLINE modellen zijn uitgerust met een 42 l / min pomp. Om ervoor te zorgen dat de hydrauliek en het operationele profiel volledig overeenkomen, biedt DEUTZ-FAHR vijf gedefinieerde hydraulische pakketten die variëren van eenvoudig tot high-tech. De achterste hefinrichting kan optioneel elektronisch worden geregeld. Drie aftakastoerentallen zijn standaard: 540, 540 Eco en 1000. Een wegafhankelijke aftakas is leverbaar als optie. Het hefvermogen aan de achterzijde is tot 2,800 kg, afhankelijk van het model.

Cabine De vier-stijlen cabine voldoet aan de hoge normen van DEUTZ-FAHR in termen van comfort. Een state-of-the-art design en hoogwaardig lichtgewicht materiaal staan garant voor een prettige werksfeer, terwijl de grote ramen zorgen voor een optimaal zicht rondom. Het InfoCentre op het dashboard geeft de chauffeur duidelijke informatie over de
werkomstandigheden van de trekker. Alle bedieningselementen zijn binnen handbereik, gerangschikt naar hoe vaak ze worden gebruikt en met een duidelijk kleurcodering.

Er zijn nieuwe stoel mogelijkheden voor de bestuurder met verschillende veerconcepten, materialen en instel opties.

Negen belangrijke punten over de 5DF, 5DS, 5DV en 5DF ECOLINE Series:  Nieuwe DEUTZ-FAHR smalspoortractoren voor het werk in de wijngaarden, boomgaarden, tuinen en gemeentelijke gebieden  44 modellen met een grote hoeveelheid aan uitrustings mogelijkheden  Nieuw, zeer compact en functioneel design  Nieuwe vooras geometrie, 60° stuurhoek, korte wielbasis  drie- en viercilinder common rail, FARMotion motoren, speciaal ontwikkeld voor gebruik in de landbouw  Onafhankelijke wielophanging en een gescheiden remmen op de vooras  Een breed scala van transmissie opties, drie Powershift standen schakeling, 40 km / u ECO en 40 km / u met alle bandcombinaties  Meer hydraulische vermogen, dankzij de nieuwe 64 l/min tandem pomp  4 stijlen cabine  Nieuwe stoel opties voor meer comfort  Stop&Go voor unieke manoeuvreerbaarheid


Friday 16 December 2016
Nieuws
DEUTZ-FAHR breidt de reeks modell…
DEUTZ-FAHR breidt de reeks modellen van de 6-Serie…
Sponsoring van NTTO door SDF Bene…
SDF Benelux, de verkoopmaatschappij voor het merk …
De nieuwe 7 serie van DEUTZ-FAHR
De nieuwe 7 serie werd door DEUTZ-FAHR ontwikkeld …
Het DEUTZ-FAHR Export programma
DEUTZ-FAHR heeft altijd zijn klanten hoogtechnolog…
Een brede range van Deutz-Fahr sm…
DEUTZ-FAHR heeft een nieuwe generatie van smalspoo…
DEUTZ-FAHR 6215 RCshift wint de B…
DEUTZ-FAHR 6215 RCshift wint de Best Design award
De DEUTZ-FAHR ARENA. Weer een sta…
u de nieuwe tractorenfabriek in Lauingen aan de Do…
De nieuwe 7 Serie van DEUTZ-FAHR …
De nieuwe 7 Serie werd door DEUTZ-FAHR ontwikkeld …
De nieuwe 6 Serie van DEUTZ-FAHR
Of het nu gaat om een groot, middelgroot of klein …
SDF: 2015 resultaten Verhoging va…
SDF: 2015 resultaten Verhoging van de resultaten, …
DEUTZ-FAHR breidt Cshift serie na…
Tijdens de Agritechnica werd de 6-serie Cshift in …
De allereerste 9-serie trekker va…
Afgelopen week is door dealer Wagricom te Reusel d…
Deutz-Fahr serie 9, nu op de mark…
Met de lancering op de markt in het hoge pk-segmen…
De nieuwe DEUTZ-FAHR C9000-maaido…
Belangrijk nieuws in huize DEUTZ-FAHR en weer een …
SAME DEUTZ-FAHR wijzigt haar bedr…
SAME DEUTZ-FAHR heeft de wijziging van haar naam i…
Same Deutz-Fahr maakt wijziging d…
SAME DEUTZ-FAHR BENELUX maakt graag bekend dat wij…
Aardgastrekker klaar voor praktij…
Deutz – Fahr, DEUTZ AG en de universiteit van Rost…
Driver Extended Eyes van DEUTZ-FA…
Een internationaal comité van deskundigen heeft ti…
Overdracht 4 nieuwe DEUTZ-FAHR tr…
Op 8 september j.l. nam loonbedrijf Grolleman de s…
DEUTZ-FAHR "drive it to believe i…
DEUTZ-FAHR en haar dealers nodigen u van harte uit…
DEUTZ-FAHR lestrekkers
Recentelijk zijn twee DEUTZ-FAHR tractoren door on…
Schenking 3 antieke SAME trekkers
Op 27 mei jongsleden heeft dhr. H. Kamping uit het…
De nieuwe DEUTZ-FAHR C6000 Serie
De C6000 Serie bestaat uit uiterst efficiënte, com…
DEUTZ-FAHR 9 serie TTV
DEUTZ-FAHR treedt toe tot het hoogvermogenssegment…
Nieuw: 7250 TTV WARRIOR
Tractie haalt de 7250 TTV WARRIOR uit de DEUTZ-mot…
De eerste spade DEUTZ-FAHR LAND
Lodovico Bussolati, CEO van SAME DEUTZ-FAHR Group …
DEUTZ-FAHR presenteert de CSHIFT
De Deutz-Fahr 6 Serie zijn gezien het gebruik van …