Kongskilde neemt dealerlandschap onder de loep in Nederland

Kongskilde neemt dealerlandschap onder de loep in Nederland
Na de succesvolle introductie van de nieuwe one-brand-strategy (1 kleur, 1 merk) legt Kongskilde de focus op het dealerlandschap in Nederland.
Het huidige dealernetwerk is prima verdeeld, maar er zijn gaten in zowel het Kongskilde leveringsprogramma van landbouwmechanisatiebedrijven als werkgebieden.
Er zal met de huidige dealers gekeken worden naar het leveringsprogramma, werkgebied, visie en de toekomst.
Dealers met meerdere synchroon-merken zullen keuzes moeten gaan maken, gericht op een full-line leveringsprogramma.
Harry Terpstra, regiomanager Nederland, legt uit: Om als huidig landbouwmechanisatiebedrijf de toekomst met vertrouwen tegemoet te gaan is het noodzakelijk een duidelijke en heldere lijn uit te zetten. Dealers verwachten loyaliteit van een fabrikant, andersom verwachten wij dat dan ook van een Kongskilde dealer. Kongskilde wil een betrouwbare partner zijn en kan dit nu ook door middel van de one-brand-strategy aanbieden. Daarnaast heeft Kongskilde nu als full-line leverancier een compleet pakket voor zowel de veehouderij als akkerbouw en zijn we dus ook interessant in gebieden waar we in het verleden minder goed vertegenwoordigd waren, we zijn inmiddels in gesprek met diverse partijen voor het Kongskilde dealerschap.
De komende maanden zal Kongskilde het dealerlandschap in kaart brengen om zowel het huidige dealernetwerk als nieuwe potentiele dealers in te vullen.
Meer info: http://www.kongskilde.com/
Bron: Kongskilde Agro