Al vele generaties succes voor Kramp

De grootste specialist in reserveonderdelen en accessoires van Europa geeft 70e jubileum kleur met een feestelijke campagne om de vele generaties 'Kramp-ervaring' voor partners, leveranciers en medewerkers te vieren.
De 'Generations'-campagne gaat half februari van start met een reeks online quizzen. In de eerste quiz worden de deelnemers uitgedaagd hun kennis van het boerenleven te testen. Vervolgens organiseren we heel 2021 leuke activiteiten samen met onze partners en leveranciers, en lanceren we nieuwe Kramp-producten.
Kramp is in 1951 opgericht door Johan Kramp. De groothandel is de grootste van Europa, met het grootste dealernetwerk. Het bedrijf heeft ruim 3500 medewerkers in 24 Europese landen in dienst en behaalde in 2020 een omzet van meer dan 950 miljoen euro.
Eddie Perdok, CEO van Kramp: "Kramp is al generaties lang een familiebedrijf - zelf ben ik een derde-generatie Perdok. Onze generatie overstijgende onderneming is als het ware een afspiegeling van de landbouwsector, waarin boerderijen en dealerschappen vaak van ouder op kind overgaan."
"Door goed naar het verleden te kijken en dit te koesteren, helpen we onze klanten zich voor te bereiden op de toekomst met een constante levering van uitgekiende producten, diensten met toegevoegde waarde en de kennis die ons een onmisbare partner maakt binnen de Europese landbouw-, constructie- en bos- en groenbeheersectoren."
"De pandemie is veel van onze klanten zwaar gevallen. Daarom willen we hen en het essentiële werk dat ze doen in het zonnetje zetten en het succes van de afgelopen zeven decennia vieren."
Bron: Kramp